Diary

:)

25 Haziran 2008 Çarşamba

1. kattaki çocuk

Okullar kapandığında ben annem ve babam Afyon da ki Susuzosmaniye köyümüze gittik.Biz yolculuktayken yeni komşularımız olmuş,1.kata birileri taşınmış,henüz tanışamadım ama 3 yaşlarında ki çocuk görseniz sanki beni tanıyor adını bile bilmiyorum daha o beni çokkkk önceden beri tanıyormuş gibi davranıyor ama çok şeker bir çocuk.
Köyden döndüğümüzde çocukla karşılaştım dış kapıda,çocuk bana baktı ve;
-Nere gittin geldin? dedi.
O kadar komiğime gittiki anlatamam.

Yeni maceralarımız da var tabi ki onunla ama adını hala bilmiyorum aslında annem sormuştu adını ama pek anladığım dilde konuşmuyor! :)
Bakkala gitmiştim dönüşte karşılaştım çcukla 2.kattaki çocuk annesine bağırıyor dışarıdan
-Anne anne diye.bizim ufaklık yine yaptı yapacağını;
-annesiiiii annesiiiii
Çok komik çocuk!yaa


Hiç yorum yok: